پرسش و پاسخ

هزینه ارسال به چه صورت است ؟

هزینه ارسال برای محصولات بالای 2 میلیون تومان رایگان بوده و برای کمتر از مبلغ فوق به صورت پس کرایه میباشد.

از زمان ثبت سفارش تا رسیدن کالا به دست مشتری چقدر زمان میبرد ؟

از زمان ثبت سفارش به مدت 1 الی 2 روز بعد سفارش برای مشتری پردازش و ارسال میگردد.
برای سفارش های خارج از تهران نیز به همین صورت میباشد.

شرایط مرجوع کردن کالا چیست ؟

تمامی محصولات و لوازم فروشگاه اتوبروز دارای برگه ضمانت و اصالت کالا بوده و در صورت هرگونه خرابی و یا عیوب کالا شما میتوانید با ثبت درخواست تا 24 ساعت بعد از تحویل سفاش اقدام به تعویض و یا مرجوع کامل کالا نمایید.

در نظر داشته باشید که فقط اقلام یدکی شامل ثبت مرجوعی میباشند و لوازم مصرفی خودرو ( روغن - فیلتر- لنت ) در صورت باز شدن پلمپ شامل ثبت درخواست مرجوعی نیستند.

آیا تحویل حضوری کالا امکان پذیر میباشد ؟

بله . برای تحویل حضوری کالای خود میتوانید به آدرس ذکر شده در قسمت انتهای سایت مراجعه فرمایید و یا برای هماهنگی بیشتر با پشتیبانی دفتر شرکت تماس بگیرید.

امکان دریافت خدمات چگونه است ؟

شما میتوانید پس از تماس با تیم پشتیبانی به ادرس های مذکور خدماتی در سایت و یا تماس مستقیم با تیم خدماتی اتوبروز نسبت به دریافت خدمات خود اقدام فرمایید.

آیا میتوان در صورت نیاز درباره محصولات مشاوره گرفت ؟

بله . شما میتوانید در صورت نیاز و یا سوال درباره محصولات و یا نحوه چگونگی استفاده از آنها با پشتیبانی تماس گرفته و آنها پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

آیا میتوان به صورت تلفنی ثبت سفارش انجام داد ؟

بله . کاربران میتوانند هم از طریق سایت، تماس تلفنی و حتی حضوری اقدام به خرید نمایند.

اگر محصول خریداری شده با تصویر کالا در سایت مغایرت داشت چه کنیم ؟

در نظر داشته باشید رضایت مشتری برای تیم اتو بروز نقش اول را دارد لذا به هیچ عنوان جنس فرستاده شده تقلبی ، باز شده ، مشکل دار نبوده و مغایرت با تصویر ندارند و شما دقیقا همان چیزی را تحویل میگیرید که سفارش داده اید

اگر سوال یا جواب مورد نظر در لیست نبود سوال خود را بپرسید